transparant communiceren droom mens trainingen specials contact actueel home
coaching

SPECIALS

Van anoniem naar intiem       Klantbenadering in de Retail

Vraagt u uzelf als ondernemer of medewerker wel eens af, waarom de klant uw producten koop of waarom de klant bij u in het bedrijf producten koopt? Vraagt u uzelf dan ook wel eens af, welke klant dit niet meer doet?

Zijn u en uw medewerkers bewust van het belang van een duurzame klantrelatie?
Bedrijven die fysiek producten / diensten verkopen aan klanten staan onder druk. Er is een groep klanten die waarde hecht aan anonimiteit van online winkels…..

…..anderzijds is er een groep klanten die behoefte heeft om producten te voelen, zien en ruiken en uit te proberen. Het zijn ook de klanten die graag een praatje maken en echt contact willen. Zij willen ook een relatie aangaan voor een langere periode.

Ik daag u uit om klanten (weer) aan u te gaan verbinden. Samen met collega Carsten Peeze- Binkhorst uit de retail bieden we verschillende mogelijkheden  waarin we u en uw medewerkers bewuster maken van hun cruciale rol en invloed in de kwaliteit en kwantiteit van verbindingen met klanten.

Inspirerend en direct toepasbaar.


 

Transparant Communicatie